כותב את זה יותר לעצמי כי כל פעם שזה קורה לי אני שוכח איפה רשמתי את הפתרון. אבל אם עוזר למישהו – היה שווה את שתי הדקות שלקח לכתוב את הפוסט הזה!
השגיאה מופיעה בכניסה ל- Outlook במסגרת מנוי Office 365 (Exchange) במחשבים עם מערכת הפעלה חלונות 10 / Windows Server 2016
ההודעה נראית כך:
כלומר שתי האופציות הראשונות מסומנות ב- V ירוק, והאופציה השלישית מסומנת ב- X אדום. בעברית הטקסט שליד ה- X האדום הוא "השם באישור האבטחה אינו חוקי או אינו תואם את השם של האתר".
לאחר לחיצה על כן/Yes ניתן להיכנס לאאוטלוק אבל לא תתבצע הורדה של מיילים חדשים או סנכרון של מיילים שנמחקו/עברו לתיקיות כשניגשתם למייל באופן אחר (מחשב אחר, מהמכשיר הנייד).
הפתרון – סגירת אאוטלוק (לוודא שנסגר סופית ב"מנהל המשימות").
הפעלת CMD (Command Prompt), בעברית "שורת הפקודה" כמנהל, והזנת הפקודה:
ipconfig /flushdns
הפעולה תתבצע. אם זה יעבוד – להפעיל את אאוטלוק מחדש והוא יתחבר מיד ויתחיל להסתנכרן מול השרת ולהוריד דוא"ל חדש.
אם לא יעבוד – להפעיל מחדש כמו שכתוב בסוף הפעולה ב- CMD. מקווה שעוזר.
בהצלחה!
In English:
I wrote this post mainly for myslef because whenever this happends I foget where I worte donw the solution.
This happends in Windows 10 / Windows Server 2016 running Outlook that connects to an Office 365 exchange account – Outlook won't sync or download new email.
What worked for me to resolve this error was sutting down Outlook, running CMD as admin, and running the following command:
ipconfig /flushdns
After that re-launch Outlook and it should work right away, even without a restart to the computer.
If this will help anyone – was worth the 2 mintues it took to write this post.
Good Luck.